Tulemused: 9

Edutamine!
18.95 - 49.85
Edutamine!
Meil pole seda
15.95 - 38.85
14.95
39.95
Meil pole seda
25.25
14.95
Edutamine!
Meil pole seda
9.95 - 16.95

Une kvaliteet

Rameval, 15 kapslid

5.49
3.95

Toidulisandid une kvaliteedi jaoks

Unehäired on seotud rasvumuse, diabeedi, kiirenenud vananemise, põletiku, kõrge vererõhu, südamehaiguse, insuldi ja depressiooni riskiga.

Kui sa vaevled unetusega, on lootust. Esmalt kontrollige uneapnoe, vitamiinide puudumist ja konsulteerige horisontaalse tasakaalustamatusega holist arstiga. Seejärel treenige hea une hügieen: vältige liiga palju kofeiini ja jook alkoholi ja vältige suurt ekraanit enne magamaminekut. Hoidke magamistoas tume ja vaikne; ja piirata öösel suupisteid.

Magamiskvaliteedi toidulisandid on mõeldud neile, kes kannatavad halva une kvaliteedi või unehäirete all. Kvaliteetne uni on eriti oluline nii vaimse kui ka füüsilise töö jaoks.

4 parimad toidulisandid une jaoks

1 Melatoniin

Tavaliselt kasutatakse unerežiimi ja ootetsüklite reguleerimiseks öösel ja unetusel töötavatel inimestel. Melatoniini kõige tõhusam kasutamine vedelas või tabletis, mis lahustub suus, mis muudab hormooni imenduma otse kehasse.

2 L-teaniin

Roheline tee sisaldab rahustavat toimet ajus; Uuringud on näidanud, et see imendub kergesti ja ületab kiiresti hematoentsefaalbarjääri. Serotoniini ja teiste neurotransmitterite tootvad aminohapped sisenevad kiiresti ajusse.

3 5-HTP (5-hüdroksütrüptofaan)

5-HTP toodetakse trüptofaani kehas kui vaheetappi serotoniini tootmiseks. Seda kasutatakse sagedamini depressiooni korral ja see võib olla tõhus insomnias.

4 Omnimind SleepWell

OmniMind® Sleepwell on tasakaalustatud valem, mis ühendab melatoniini looduslike ainetega, mis stimuleerivad une. SleepWelli toidulisandite koostisosad aitavad teie keha ja vaimu paremini puhata öösel.

Konsulteerige meiega - Me aitame teil valida kõige sobivama toidulisandi.